Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Datum od sapunice

Komentari (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 31 mart 2013 03:56
Goran Jevtović
Dajemo nešto što želimo radi nečega što ne želimo! Možda zvuči apsurdno, ali je poslednji trenutak da se otreznimo. Nakon Brisela će biti kasno.

Sjajno g-dine Đikiću!
Ove marionete u tzv. vlasti koja je najobičnija kolonijalna uprava, itekako su trezni i ozbiljni.
Oni rade svoj "posao" za koji su debelo nagrađeni i tu neće biti odstupanja ni za milimetar.

Do sada su i najžešći skeptici mogli zapaziti kako se iz dana u dan i bukvalno (svakodnevni dramatični medijski nastupi crne trojke!), vrlo prefinjeno, istančano, filigranski vodi od strane operativaca Imperije ova prljava subverzivna igra koja je podešena tako da se glavni cilj - otimanje KosMeta, izvede preko psihološkog udara na Srbe.

Najbolji primer je jučerašnje teatralno i programirano obraćanje Vučića javnosti, gde su zgurane babe i žabe u nameri da se konfuzija usloži i posredno ljudi pripreme na izdajnički akt uz dodatno izazivanje straha, letargije, beznađa, mrtvila i mirenja sa "realnošću".
Preporuke:
82
6
2 nedelja, 31 mart 2013 04:42
Anka Krajina
onda su to pakleni dani samo za onoga ko je Evropi nešto olako obećao, a sada to obećanje mora da ispuni.

Ne samo za njega nego i za celu Srbiju. Neće biti samo pakleni dani nego će cela budućnost biti paklena.
Sudeći po reakciji javnosti na postavljanje granica u decembru, pogotovu parlamenta, ne očekujem ni sada nikakvu revoluciju.
Bila bih sretna kad bi me demantovali.
Za budućnost Srbije bilo bi najbolje kad bi cela trojka otišla u Brisel i kao dokazani prijatelji Evrope tamo i ostali. Zauvek!
Preporuke:
61
1
3 nedelja, 31 mart 2013 06:34
Slobodan N.
Pohvala za tekst Aci.
"Ima li ovde Srba" reče ambasador konuzin i nasta muk.
Taj muk još uvek traje,kao da kaže ne - nema.
Ako je tako ,onda sledi pitanja;
Ko smo?!
Šta smo?!
Šta hoćemo?!
Šta nećemo?!
Šta i skim možemo,gde su nam granice i zašto?!
Šta je to realno stanje?!
Mnogo je pitanja a odgovore na iste bi trebali znati i objasniti oni koji su i vode ovaj narod.
Al, ako ovi Vlast to nezna il loše čini onda je narod taj koji će odgovor NE- potražiti spontano i ili organizovano nakasnije 06.04.2013 ispred VLADE R. SRBIJE.
NE, DOBROVOLjNO POKLANjANjE NAJSVETIJE I NAJVREDNIJE TERITORIJE REPUBLIKE SRBIJE ,
(TJ.POHVALA I PRIZNAVANjE NELEGITIMNOM ČINU BOMBARDOVANjA I NASILNOG OTCEPLjENjA TER. SUVERENE D.)
NE JER JE TO KATASTROFALNO I SRAMNO ZA NAS I NAŠU DECU.
SVI NARODI SRBIJE I SRBI AKO VAS JOŠ UVEK IMA
IZAĐIMO ISPED SKUPŠTINE SRBIJE I RECIMO:
*DOK SRBA IMA I SRBIJE IMA I BIĆE.
*NE DAJEMO SRBIJU ZA MEHUR OD SAPINICE(datum u EU).
NE PREDAJI , NE IZDAJI.
NE,NE I NE.
Preporuke:
75
1
4 nedelja, 31 mart 2013 06:56
Gordana
I sta sad da ocekujemo?
Da se uozbiljimo i spremimo izbeglicke kampove za predstojeci egzodus koji je, ocigledno ' neminovan.
Ukoliko se potpise "sporazum" sa Pristinom, ono Srba sto se jos drzalo tamo i ocekivalo nesto od ove propale i prodane drzave, vise nema sta da ocekuje. A Znaju sta ih ceka pod siptarskom vlascu!
Ukoliko se "sporazum" ne potpise (verovatnoce 10% i to ukoliko dacic resi da se revansira vucicu za namestaljku - licni revansizam!) sva belosvetska kalakotra ce se sjuriti na te jadnike. Srbija nece ni prstom mrdnuti "radi sigurnosti centralne Srbije",a ni napamet im pasti nece rezolucija 1244 SB po kojoj imaju pravo da jednim brojem vojske i policije zastite svoje sunarodnike na Kosovu i Metohoji.
Reakcije apaticnog i ravnodusnog naroda su predvidljive, radilo se na tome svojski!Pogledajte bilo koji medii dans i sve je jasno!
TRAGEDIJA!
Preporuke:
53
1
5 nedelja, 31 mart 2013 07:21
...
Članak je dobar,a šta će biti ne znaju ni sami akteri zbivanja a kamo li narod. Samo što nažalost nisam siguran da bombardovanja neće ponovo biti. Bilo ga je kad smo imali vojsku, koja je pružila jači otpor nego što je Zapad očekivao. Sad je nemamo. A što se pomoći Rusije tiče - eh...
Preporuke:
37
6
6 nedelja, 31 mart 2013 08:29
f-16
za ...
Što se tiče pomoći Rusije, neka je vlada Srbije pozove, kao što poziva Nemačku, pa da vidimo. Na šta bi to ličilo da se velika Rusija nepozvana meša u nekakve briselske avanture srpskih politikanata. Neka se Srbija uozbilji, a za Rusiju nek ne brine. Rusija ima R-1244, i smatra dlj nema potrebe da učestvuje a kamoli da inicira nešto što izlazi iz tih okvira. Neka probaju da izmene rezouluciju u SB UN, pa ćete videti šta je Rusija.
A slažem se sa Vama da je članak dobar, čak izuzetno dobar.
Preporuke:
63
3
7 nedelja, 31 mart 2013 09:46
Suvodolski
Taman kad sam pomislio da je nova vlast konačno uspela da na TV ekranima suzbije gebelsovsku propagandu fantomskih NVO, drugosrbijanaca, tzv. "nezavisnih političkih analitičara" ... i ostalih svakojakih srbomrzaca, kad - niko drugi do RTS (pa još i u "Žikinoj šarenici"), raspali sumanutu propagandu pod sloganom "Ako sada Srbija stane ..." biće kraj sveta!!! A sa svih ekrana razleže se kuknjava o najtežem trenutku u istoriji Srbije. Iz programiranih zombijevskih govora naših pregovarača (kako reče G. Jevtović) može se uočiti da su oni već doneli odluku da prihvate sve što se od njih bude tražilo u zamenu za jedno NIŠTA.Molimo se Bogu da se dozovu pameti i da ne prihvate ZAGARANTOVANU propast Srbije kao države i Srba kao naroda.A ako ni to ne pomogne, 6. aprila pred Skupštinu! Pa kom opanci, kom obojci!
Preporuke:
51
0
8 nedelja, 31 mart 2013 09:49
Srbin Obični
Pokažimo građansku neposlušnost Trojki!Malo je vjerovatno da će se Trojka usuditi da odbije Gazdin zahtjev, šta god taj zahtjev značio. DNO od države odavno je na stazi sa koje nema povratka; ja barem nisam čuo za izdajnika koji se tokom izdaje pokajao i odrekao sam sebe. Jedino što muči Ivicu, Tomu (Prvog srbijanskog predsjednika Srbije poslije V.K oštunice) i Aleka, je veličina smokvinog lista koje se očekuje u ponudi od Zapada. Taj list treba da je dovoljno veliki da sva tri šibicara pokriju svoje stidne zone.Ovu Srbiju neće mučiti nemoralnost prodaje Srba van Srbije. Poklič "USE, NASE, i PODASE (bez dece molim!" odradila je svoje; ko će sada u Srbiji da se bude "talac" Srba van Srbije? Niko! Izdaju Trojke Srbija će lako zaboraviti, kao što su snajke i cajke zaboravile i sve ostalo što nisu znale. (Regrutacija u Beogradu je 1991 izvršenas sa 20%...)Sledeći front koji se otvara je front PROTIV Srba na Kosovu i Metohiji. Pokažimo neposluđnost prema Trojki!
Preporuke:
38
0
9 nedelja, 31 mart 2013 11:04
Drinko Končarević
Znaju oni šta im je raditi a i mi narod isto tako znamo. Nema ništa od kukanja nad sudbinom, već glave gore. Oprezno. Sve što potppišu a u suprotnosti je sa Ustavom narodu nije obaveza. Njima je teret i pred Bogom i pred narodom.
Preporuke:
42
0
10 nedelja, 31 mart 2013 11:04
ivan3012
SVI 6og na miting,da se rusi vlada!
Preporuke:
48
1
11 nedelja, 31 mart 2013 11:23
Dag
Nastavci holivudskih filmova se ne snimaju ako nema interesa publike. Rambuje 2 su tražili pregovarači koji zastupaju vladu Srbije. Poručivali su da ne mogu da opstanu bez datuma, tj. da će za datum dati sve. Oni misle da će praznu državnu kasu koju su ugledali kada su došli na vlast moći da popune datumom. Druga strana (koja ne učestvuje u pregovorima) zna da za datum koji je magla, dobija zemlju - KiM, koja vredi mnogo više od "predprsitupnih fondova".
Preporuke:
39
0
12 nedelja, 31 mart 2013 11:30
Jelena
Ovakve tekstove koji prikazuju ogoljenu situaciju tesko je komentarisati bez pitanja sta da se radi kada vojske ,koja treba da stiti ustavni poredak nema,za zastitu Ustava i drzave treba sila.Narod,naseda na lazi i prevare, osvesti se vecina kada je kasno,inace odakle ovolika podrska SNS,kada su to proverene prevare.Dacic,vucic i nikolic su i dovedeni da zavrse sto su zuti zapoceli.Ova magla sa borbom protiv korupcije je samo dimna zavesa za Kosovo.
Preporuke:
38
0
13 nedelja, 31 mart 2013 11:43
SNS = DS
Logika stvari govori da sledi novi korak u izdaji. Veći deo vladajuće i opozicione "elite" je kompradorski, anacionalan, rođen ispod Brozovog šinjela. Nema u narodu snage i volje da se stvari preokrenu. Niko ne može da okupi kritičnu masu ljudi na ulici. Ne treba se zavaravati: na nekim novim izborima ponovo će se glasati za izdajnike. Teško je konstatovati tako nešto, ali prisustvujemo kraju Srbije kao države. Srbi će kroz pola stoleća biti evropski Kurdi, izloženi ubrzanom nestajanju. Već sada valja razmisliti o formiranju arhive koja bi barem čuvala istorijsku priču o našem narodu i kada ga više ne bude bilo.
Preporuke:
42
0
14 nedelja, 31 mart 2013 11:52
hm
Zar nisu ovo isti oni koje su 2000.g "izdajnici" zbacili sa vlasti, u sred sprovođenja nepokolebljive i patriotske nacionalne politike? Zar nisu dvojica od njih oni što su nosili T-shirt preko odela, sa "preslikačem" voljenog vođe? Zar nisu ovo oni što su proglašavali skupštinu "sigurnom kućom za R.Mladića"? Možda su ovo oni što su DS, LDP i slične proglašavali izdajnicima? Nije li ovaj "napaćeni" Aca isti onaj koji je Đinđića nazivao nemačkim špijunom?

Na kraju, nisu li ovo oni čijim sta lažima godinama verovali i glasali za njih?

Boli? Tek će da vas boli!
Preporuke:
23
4
15 nedelja, 31 mart 2013 12:00
Patriota iz Toplice
Dovoljno je pogledati tragikomičan osmeh "premijera" sa ove slike pa poželiti da se zemlja otvori i u nju propadne... Koji je to sud, zemaljski ili nebeski, osudio ovaj nesretni narod da ga vode nedostojni ljudi, prevrtgljivci i lažovi, sa toliko malo znanja i stvarnih sposobnosti a toliko važni i bahati, toliko bezobzirni prema svojima i do bola ponizni i jadni pred neprijateljima... I zato, za ime Boga, moramo se zaista ujediniti i odupreti. Koštunice, ostavi se akademskih kritika i saopštenja, pozovi narod na otpor, na svrgavanje najsramnijih izdajnika u Istoriji našeg roda! Radikali, ne čekajte Šešelja, on jeste heroj ali nije skuplji od Srbije! Okupimo se i ujedinimo, oterajmo za uvek i Brozove đake i lažne demokrate, pošaljikmo "eksperte" pljačkaše tamo gde im je mesto! Izaberimo srbsku vladu spasa, vođe koji će u dogovoru sa narodom proglasiti nacionalni program i odazvati se pravim prijateljima! To možemo i moramo, tako nam Bog pomogao! Vidimo se 2. aprila, živela slobodna Srbija!
Preporuke:
24
0
16 nedelja, 31 mart 2013 12:13
Marko Miljanov
Đikić je dobar,hrabar,patriota sa KiM i doktor nauka, govori jezike,on bio bio idealan za Kancelariju za KiM, a ne onaj poluobrazovani Alekov potrčko Vulin što vara narod.
Preporuke:
33
0
17 nedelja, 31 mart 2013 12:30
Pala magla...
Ta magla od koje se iz Beograda ne vide ni Kosovo ni Metohija nikako da se podigne.
Preporuke:
24
0
18 nedelja, 31 mart 2013 12:48
Deda Djole
Slazem se sa autorom povodom "datuma". EU je i sama sebi preteska, u krizi, i nije joj do novih clanova.

Ali, povodom Kosova, imam drugacije misljenje.
Srbija je vodila rat za Kosovo. Ona je taj rat izgubila i ta cinjenica je mnogo jaca od nasih zelja ili nase ustavne preambule.
Ono sto je jos uvek realno i moguce, to je borba za zastitu srpske manjine i nasih interesa na Kosovu
Preporuke:
4
47
19 nedelja, 31 mart 2013 12:57
u centar
Predivan tekst. I bolno tačan. Sve pohvale gospodinu Đikiću i uredništvu NSPM koje nam u ovim važnim trenucima pruža toliko dobrih, pametnih i dirljivih priloga na kosovske teme.
Preporuke:
22
0
20 nedelja, 31 mart 2013 12:58
perkins
Odlican komentar Aleksandre,samo vremena vise nema,dvojac sa kormilarom je vec pustio Kosovo i Metohiju niz vodu.Drugi april je samo sou za naivce,kao ono da se Vlasi ne dosete.Kosovo se branilo u Kninu,Vojvodina i Raska se brani na Kosovu i Metohiji,gubitkom Kosova i Metohije mi gubimo SRBIJU,to jos mnogima nije jasno,kad im bude jasno biti ce kasno.
Preporuke:
26
0
21 nedelja, 31 mart 2013 13:17
F-16
@Deda Djole
Deko, deko, da smo izgubili rat ne bi nas ovi smradovi toliko pritiskali. Ali mogu se složiti sa Vama da smo rat izgubili, jer smo dobili marionete na vlasti. Što bi rekao vladika Artemije: Srbija neće ostati bez Kosova, ali će Kosovo ostati bez Srbije". Visoko je Kosovo urezano, tako da ga ne mogu prodati kojekakvi politikanti, ali se i oni i svi mi zajedno možemo debelo obrukati i na zemlji i na Nebu.
Preporuke:
27
0
22 nedelja, 31 mart 2013 13:18
fristajlo
Ima tu jedna stvar koja je bila različita 1999. Onda smo bili naterani da prisustvujemo i učestvujemo u farsi. Šta god ko tada ili danas mislio o Miloševiću, i šta god mislio o tome da li je Srbija tada adekvatno bila pripremljena za takvo što, ona je ipak naterana da prisustvuje farsi. Ova farsa koja se priprema u Briselu se od Rambujea razlikuje po dva osnova: Srbija nije na silu privedena. Barem se u javnosti ne stiče takav utisak

U javnosti se ne stiče takav utisak jer nam sve medije drže stranci, pa kreiraju takav utisak.
Ovaj režim, naprosto, ne ume da se snađe pod tim pritiskom, i nada se nekom čudu i mogućnosti "trgovine" sa zapadom.
20 godina dvojica pokušavaju da se domognu vlasti, u relativno slaboj konkurenciji, a uspeli su- tek kad su izdali osnovne principe dojučerašnje politike; to mi govori da su umorni, kolebljivi i nedorasli zadatku.
Politika danas zahteva nepopustljive i beskompromisne.
Oni to, naprosto- nisu.
Preporuke:
27
0
23 nedelja, 31 mart 2013 13:39
Patriota iz Toplice
@Deda Đole
Bez namere da uvredim vaše godine, ta priča o "izgubljenom ratu" je netačna i apsolutno pogrešna! Koji smo to mi rat izgubili? Rat protiv bombardera sa džojsticima koji sa deset hiljada metara bacaju osiromašeni uranijum, protiv bande fašističkih siledžija i otimača? Taj rat se ne gubi, jer ne sme i ne može da se izgubi! Drukčije shvatanje znači odricanje od srpske duhovne vertikale, od kosovskog zaveta i generacija heroja poginulih za slobodu i pravdu, gubljenje vere u Pravdu Božju! E, to je najvažnija tačka na kojoj se razilazimo sa drugosbijanskom ispraznom i lažnom mantrom o "normalnim ljudima" i "boljem životu". Sećate li se Rake socijaliste koji je u jednoj TV emisiji na slično mudrovanje učesnika rekao"Pa i knez Laza mogo je da se okrene na levo krug!". Hoćete li vi deda Đole da , ne daj Bože, "izgubite rat" protiv siledžije koji na ulici udari vašeg unuka? Nećete, i ne možete! Po vašem shvatanju, Srbija je "izgubila" rat na Kosovu i 1389, ali je 1912 pobedila.
Preporuke:
27
1
24 nedelja, 31 mart 2013 13:43
Zoran Đorđević
Zamislita šahovsku partiju u kojoj jedan igrač ima pravo na jedan potez, a protivnik na dva. Naši političari su svojim delovanjem, još od 5. oktobra, sami sebe doveli u takav položaj. Sada ni remi ne možemo da izvučemo.
Preporuke:
19
0
25 nedelja, 31 mart 2013 13:58
Patriota iz Toplice
@ Deda Đole (2)
Dakle, možda nesvesno upadate u zamku "realista". Taj njihov realiazm znači nedstanak Srbije, tiho i "meko" pretvaranje Srba u robove bez korena i istorijskog sećanja. Ja ne želim da umrem kao "Evropejac" ili neki "Mlečno-galaktičar", još manje želim da se moji potomci takvi rode. Ovo što kažem ne znači da treba da krenemo sutra u rat, jadni i nemoćni! Naravno, ne! Ali moramo biti svesni da nam se čini ogromna nepravda, da nas ponižavaju i svete se za poraze koje smo im naneli, moramo se okrenuti od takvih prijatelja, moramo oterati domaće izrode koji im pomažu, i spremati se za dan kada ćemo nepravdu ispraviti!
A mom, na žalost zemljaku, koga, budite uvereni,izgleda da sasvim neopravdano razumete iz razloga koji ste naveli i koji, rekoh, ne stoji, upućujem još jednom reči komandanta Gvozdenog puka kojih se sada možemo samo da postidimo:

Duša mi je od Kosova stara,
Teško srce u gorskoga vuka,
Momandant sdam gvozdenog puka,
Ne bojim se ni cara ni ćesara
.
Preporuke:
20
0
26 nedelja, 31 mart 2013 14:07
mačak garfild - 1
«...isto onako kao što ne bih mogao da poverujem da bi neki sveštenik umesto Svetog pisma na koje se zakleo, propovedao Kuran na primer. To je verovatno redak, ako ne i jedinstven slučaj da visoki predstavnik jedne države huli na njen najviši pravni akt...» Ipak, u srpskoj (crkvenoj) istoriji postoji (bar jedan) takav primer. Tako je poznati istoričar Radoslav M.Grujić (Pravoslavna Srpska Crkva, Beograd, Geca Kon, 1921) naveo: «A u Makedoniji, prilikom ukidanja Ohridske Arhiepiskopije, pao je u očajanje i sam mitropolit meglenski Ilarion, te ne mogavši spasti Crkvu svoju od nasilja grčkog i obesti turske, izdao je veru pravoslavnu i prešao na Islam sa mnogim narodom eparhije svoje...». O tome detaljnije piše i Al. Jovanović (Postanak Egzarhije i Turska, Rusija i Srbija : istorisko-politička rasprava. Skoplje : "Nemanja", 1936, str, 16-17): „Poniženi, nacionalno i lično uvređeni svrgnuti mitropolit Ilarion, pošto nije bio u stanju da podnese takvu nepravdu, odlučio je da pređe u islam...
Preporuke:
15
0
27 nedelja, 31 mart 2013 14:09
mačak garfild - 2
Nastavak: ...Na dan Uskrsa, vidno uzbuđen, odslužio je svečano svoju poslednju službu Hristu. Zatim se sa amvona obratio narodu, i izloživši mu svoju – a i situaciju narodnu, govor je zaključio ovim rečima: ` Kako bi izbegli i uklonili opasnosti vešanja i muka, savetujem vam da tu nesreću otklonite od naše eparhije i prihvatite Muhamedovu veru. Neka za ovu veliku nesreću i štetu Crkvi Hristovoj , pred Bogom odgovara patrijarh Samuilo (Grk). Dakle, braćo, prinuđen sam da onaj blagočestivi i radosni usklik `Hristos Voskrese!` kojim se danas pozdravljamo, zamenim novim pozdravom: ` Bajram mubarek olsun!` (Da vam bude sretan Bajram!) Narod je na taj neočekivani pozdrav regovao kuknjavom i plačem. Ali, posle službe Božije, narod je rešio da postupi po savetu svog pastira, pa je veliki broj meglinskih sela, kako bi izbegao muke i istrebljenje prihvatio islam“.
Eto, i to se već dogodilo – ovo što sadašnja trojka srpskih šibicara radi nije, dakle, ni originalno ni jedinstveno ali zato ni manje bedno.
Preporuke:
26
0
28 nedelja, 31 mart 2013 14:33
GOJA
Samo jedno treba zamisliti, tekst g.Đikića pušten par puta u udarnom terminu svih informativnih emisija u Srbiji(pogotovo RTS-a evropske Srbije). Koliko ljudi u Srbiji bi se OSVESTILO 10-15%? Šta treba uraditi da bi uopšte došlo do toga? DSS, ujedinjenje patriotske opozicije ili KLASIKA ulica pa na BASTILjU!
Preporuke:
23
0
29 nedelja, 31 mart 2013 15:47
Beli Orao
""Deda Đole.

E, deda, deda, vidi deo posle 4 min.

http://www.youtube.com/watch?v=m5faYTmvArQ

Ponavljanje je majka znanja.
Da li znaš da je ovo patriotski sajt. Takvi kao ti ostanu, a karavan NSPM prolazi.

Izdržali smo i gore i bolje.
Preporuke:
15
3
30 nedelja, 31 mart 2013 16:26
Jos jedan "tribalac"
Dosta dobar tekst - koji samo jedno previdja. Jeljcin je (na kolenima ili kako god) doveo Rusiju na Kosmet, a "uspravni" Putin ju je odande izveo. Zasto? Pa gospodin je menadzer, kao i nas gradonacelnik i prvi potpredsednik.
Preporuke:
9
15
31 nedelja, 31 mart 2013 17:03
F-16
@Jos jedan tribalacKoliko ja znam potpredsednik je bio menadžer tezge na Sajmu, i to je sve što je u životu radio van politike. A menadžer kao gradonačelnik ,ože da bude i moja baba.@Marko MiljanovOtkud Vam ideja da je školovan, pametan i iskusan čovek potreban našoj vlasti? Njima trebaju samo poslušnici i moralne mizerije!
Preporuke:
10
1
32 nedelja, 31 mart 2013 17:13
Jasna*@Fristajlo
"Politika danas zahteva nepopustivljive i beskompromisne ,a oni to nisu".
Ne samo oni,vec nijedna postojeca politicka opcija u Srbiji to nije,sa izuzetkom radikala.
Medjutim da je narod hteo na vlasti nepopustljive i beskompromisne,Radikali bi danas imali 40%,a Naprednjaci 2%,a ne obrnuto.
Preporuke:
9
2
33 nedelja, 31 mart 2013 17:18
Jasna*
"Svi 6.og na miting da se srusi vlada".
I da dovedete koga?
Preporuke:
12
4
34 nedelja, 31 mart 2013 17:45
s.p.Lajković
Moral i Srbin na vlasti? To je oximoron. Tekst je odličan i nema mu zamerke. Najveća mu je zamerka što je sto posto istinit i da pokazuje da je u toku uvod u nestajanje Srba i Srbije sve zahvaljujući što je moral kod bilmeza iz vlasti nepostojeća kategorija . Jel moguće da nam se o vo dešava a ada mi svi mirno sedimo u kući ? Zaslužujemo da nestanemo kao nacija!
Preporuke:
6
1
35 nedelja, 31 mart 2013 19:29
Gradjanin ponosnog dela Srbije
Zasto bi Pristina popustala kada ima mocne saveznike iza sebe. Zato se stalno pitam zbog cega nasa strana nastupa sama kada joj je ova cinjenica dobro poznata. To je nedavno priznao i premijer Dacic, izjavivsi da on ne pregovara sa Tacijem vec sa SAD. Kako je onda moguce da u resavanju ovako sudbonosno vaznog pitanja zvanicni Bgd ne trazi podrsku kod zemalja koje su nam naklonjene? Kao da ne zelimo jakog saveznika na nasoj strani. Pre neki dan ruski ambasador je obelodanio da Rusiju odavde niko ne poziva da se ukljuci u briselski dijalog. Kako onda susreti u Briselu uopste mogu da se nazovu dijalogom ili pregovarackim procesom ako dve strane nisu u ravnopravnom polozaju? Kada je u svojoj burnoj istoriji bila u nevoljama, Srbija je uvek trazila saveznike. Sta se sada desava i koji su razlozi za apstinenciju u ovom smislu?
Preporuke:
9
0
36 nedelja, 31 mart 2013 19:33
@Jasna*
NEĆE SRBIJA PROPASTI BEZ OVIH NA VLASTI.

ps. možda tebe opet smene sa nekog dobrog radnog mesta ako ovi odu sa vlasti. Shvati da to nije državno pitanje.
Preporuke:
4
0
37 nedelja, 31 mart 2013 19:40
Johnny
@Pala magla , ahh podigla bi se ona, samo treba srušiti Bastilju, a zašto se ovoliko čeka ? Na Dr Koštunicu, na Njegovu Svetost,na Dr Šešelja utamničenog u Hagu, na Akademiju ili na sluginog sluge slugu ? ako ne sada kada ..
Preporuke:
9
0
38 nedelja, 31 mart 2013 20:10
slytherin
Ovi na vlasti su radikali. Vučić, Nikolić, Antić i dr, nisu iz LDP-a, već iz SRS. Onih 2%, što se zovu SRS su sa žutima i lsv. To su činjenice, a svako može da živi u vlastitim projekcijama do mile volje. Kao što je činjenica da je DSS samo frakcija DS, odnosno evropska levica, kao i LDP. I SRS i DSS se sada foliraju, glumatajući Srbe. Imali su 20 godina i nisu uradili ništa, odnosno doveli su nas tu gde smo. Želim im uspešan nestanak. Tragedija Srbije i Srba je što nema srpske opcije.
Preporuke:
9
4
39 nedelja, 31 mart 2013 20:14
Jasna*@@Jasna
Srecom moje radno mesto ne zavisi ni od jedne vlasti,pa se ne brini za mene.
Jeste drzavno pitanje,ako biste da smenjujete,a nemate nikakvu,alternativu tj imate samo zutu,alternativu uz pojacanje u vidu LDPa I LSVa.Kako onda nije drzavno pitanje?
Preporuke:
2
7
40 nedelja, 31 mart 2013 22:06
fristajlo
Jasna*@Fristajlo
sa izuzetkom radikala.

Radikali, ovakvi kakvi su- nisu više opcija vredna truda. Stranka, koja razlaz sa svojim dojučerašnjim saradnicima nije shvatila kao rešenje balasta kolebljivih, i svu energiju trošila samo na denunciranje već sumnjivih- nije stranka kojoj se može dati kormilo države.
Naprosto, nemaju kapaciteta. Čak i ovaj i ovakav narod nije mišljenja da vrede, a mnogi uspevaju da ih u to uvere.
Medjutim da je narod hteo na vlasti nepopustljive i beskompromisne,Radikali bi danas imali 40%,a Naprednjaci 2%,a ne obrnuto

To više govori o narodu, nego o strankama i njihovom "kvalitetu".
A eto, ni takvog nisu uspeli da "obrlate"; realnost, i to surova.
Ovakva poltička "elita" je samo ogledalo naroda koji "vodi"; kad budemo zahtevali više, dobićemo više.
Da smo bolji- bili bi vredni nečijeg truda oko nas. Izručujemo kompletno rukovodstvo države, ubijamo premijera, divimo se samo sili i novcu.
Mora sve ponovo.
Preporuke:
12
1
41 nedelja, 31 mart 2013 23:23
Rin o-o to
Mnogi ulaze u politiku kao „četnici“ a da bi u njoj uspeli postaju „partizani“. Konverzija od autentičnog rodoljuba do „ideološki prihvatljivog i anacionalnog “ koji će vršiti vlast u Srbiji je zakonomernost koja je nametnuta jedino Srbiji i Srbima na ovim prostorima. Inače, ako nebude tako, slede ekonomske, političke..., čak i sportske sankcije, bombardovanje... , haški „sud“. Svi imaju pravo na nacionalni interes i zaštitu tog interesa samo je Srbima to pravo oduzeto. Ne samo sada, nego i juče i prekjuče...
Preporuke:
8
1
42 nedelja, 31 mart 2013 23:23
Rin o-o to
... Dakle, srpska državna politika može se voditi samo u strogo zadatim okvirima nametnutim od spolja i ona uvek teba da bude gubitnička! Da li postoji srpska politička ili diplomatska pobeda? Da li je ona moguća? Od Srba ništa nezavisi, poručuju nam ceo HH vek oni koji su Srbima priredili više uzastopnih genocida u tom veku. Zato i ohrabruju sve druge na ovom prostoru da kidišu na Srbe kao na poželjnu lovinu. Kad je tako onda je sve jasnije. Kao i uvek, odličan tekst g. Đikića!
Preporuke:
10
1
43 ponedeljak, 01 april 2013 00:34
The Jack
Srbija, zemlja na nogama od vetra!
Preporuke:
5
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner